yaseminksmn Canım anneler merhaba bugün 13 haftalık olduk minnoşumla. Doktor kontrolümüz vardı cinsiyet tahmini yapabilir misiniz dedim %60 %70 kız dedi biraz daha baktıktan sonra %90 kız dedi sizde de böyle olup yanılan oldu mu acaba 🤭🥰
Dnz_yksr yaseminksmn doktoruna bağlı bana 12 de doktorum kiza benziyor ama kesin değil demisti 16 da kesin kiz dedi doktorun ve cihazın iyi olmasına bagli ❤