36 yaşında olduğum için down sendromu riski var dedi kadın doğum doktorum bugun de ankara şehir hastanesinde detaylı ultrasyona girdim normalde herkes detaylı ultrasyonda belli olur demişlerdi ama radyoloji doktoru down sendromu ikili tarama testinde gözükür ben burda göremem dedi Allah a şükür organlarını felan inceledi hiç bi sorun olmadığını söyledi kalbini net göremediğini çikolata yiyip yarım saat tempolu bi şekilde yürümemi istedi sonrasında tekrar girdiğimde kalbinde de bi sorun olmadığını söyledi yani anlayacağınız arkadaşlar tok olmak gerekiyor aç gitmeyin bence