Nur_2013 26 haftalik hamileyim idarimi yaptıktan sonra peçeteyle sildigim zaman şeffaf yapışkan akinti geliyor acaba bebegin suyu olabilir mi başına gelen var mi
Morvy Nur_2013 bir bilgim yok ama bence yapışkan akıntıysa normal bildiğimiz akıntıdır diye düşünüyorum amniyon suyu yapışkan değil diye biliyorum akıntı hepimizde oluyor zaten. Kaç haftalıksın?
Akyurekgurcu12 Nur_2013 bende de sürekli oluyor akıntı beyaz ise sorun olmuyor diyor doktorlar ben daha geçen hafta gittim ama yeşil veya farklı renk olunca zararlı olur dedi