Kızlar 21 haftadan merhaba nasılsınız 😍 Bende bu sıralar aşırı bir açlık hissi var yiyorum yiyorum doymuyorum ara öğün de yapıyorum kahvaltımı güzelce yiyorum öğlen çorba ya da sebze yiyorum akşam da yine güzelce yemeğimi ve meyveli yiyorum amaaaa doydugumu hissetmiyorum 😂 ne görürsem canım istiyor ve hep istediklerim hamur işi ya da sağlıksız sizlerde durumlar ne 🤗