DilekDogan78 Canım bende doktorumun önerisi ile kendisine gittim çok memnun kaldım. Gayet iyiydi. Ortalama 35 40 dk baktı bebek istediği pozisyonda olmayınca yürütüp vs geri bakıyor. A dan zye inceledi. Tüm organlarını kalbinin odaciklarini damarlarini beynini cigerlerini böbreğini. Damağına baktı yariklik varmı dudağına aynı şekilde. Elleri kollarinda eğrilik varmi bakti boylarını ölçtü. Burun vs ölçüyor parmaklari kaburgalarını bile saydi. Suyuna rahim boyumuz yeterlimi vs. Sonrada tüm renkli renksiz video ve fotolarini cdye attilar ben flashimada attirdim. Birde renkli fotoğrafını cıktı halinde verdiler son olarakta rapor veriyorlar doktorumuzada gosterelim diye. Sigortali sigortasız farketmiyor. Ben ocak ayının sonunda gitmistim 400 vermistim degistigini sanmiyorum fiyatin