Happy121 Kızlar yumurtlama dönemi kanama yasayıp birlikte olan varmı ? Ovulasyon testinde pozitif çıktım. Ama akıntı şeklinde kanamam oldu. Hafif kaşık ve bel agrısıda çekiyorum ? Bu durumu yaşayan var mı ?
Pink1122 Happy121 canim olur bendede oldu bir kere peceteye sildigimde geldi bida gelmedi iliskiye gurbtabi bendede geldi geldigi ay hamile kaldim rabbime cok sukur darisi sizlere olsun cok kucuk akintiyle beraber pembe leke olmustu bende sadece ama
edb06 Happy121 bende de olmustu ama ben giremedim iliskiye. Eşim bu konuda hassas tiksindigi icin 2 ayi sırf bu yuzden pas gectik
Happy121 Pink1122 benim akıntıyla birlikteydi pembe su gibi geliyor anlayamadım. Bu şekilde hiç istemiyorum ama mecbur deneyecegim artık 🙁