nazlizci yaşamadım canım ama 2.gebeligimde son ayda çok kaşınmıştım. Öyle böyle bir kaşıntı degildi ama. Geceleri uyuyamıyordum. Doktora gittim kolestaz dan şüphelendi. Test yaptı testler birkaç güne çıkacaktı. Test çıkana kadar Bi krem bişey verin kaşıntı için duramıyorum resmen demiştim. Olmaz ama kolestaz durumunda deniz suyu kaşıntıyı ciddi oranda azaltıyor demişti. Aralık ayıydı doktordan çıktıgım gibi o sogukta denize girdim. Sonra da hergün eşim denizden damacanayla su taşıdı eve. Hergün o suyla duş aldım. Kolestaz çıkmadı neden oldugunu da anlayamadık. Birkaç gün öyle deniz suyuyla yıkanarak geçip gitti çok şükür. Sizde mümkünse deniz suyunu deneyin bence kaşıntınız azalır en azından