Nadide10 bence sorun sende benimde Ablam var yiyenim bar 2,5 yaşında ve yurt dışındalar bende 15 haftalığım sanki bebeğimi yiğenim kadar sevemem gibi geliyor o kadar özlüyorum onu tabiki doğduktan sonra çok farklı olur bundan hiç şüphem Yok ama o benim canımın içi 💙💙