GamzeBaz çok geçmiş olsun. Ben geçen sene Nisan ayında kürtaj oldum canım. Doktorum bana sadece ilk adetini gör bitsin ondan sonra çocuk istersen yap dedi. Yani kürtaj dan sonra kanama bitince ilişki olursa adet olana kadar korun dedi. Ama ben 6 ay hep korudum biraz rahim toparlansın hem psikolojik hemde vücut olarak tamamen iyileşmek istedim eşimde öyle olsun istedi biz o yüzden düşünmedik. Ama doktor çocuk istersen hemen yapabilirsin demişti. He bir de benim kürtaj da rahim im hiç zarar görmemişti çünkü ben önce ilaçla sancı ile düşük yaptırıldım bebeğin eşi kalmış dedi doktor sadece onu almak için kürtaj yaptı o yüzden istersen hemen bidaha yapabilirsin demişti. Ama bence biraz korunulmalı çünkü tamamen iyileşmek çok önemli canım işlem gördüğün için enfeksiyonada meğilli olunuyor.