Haticehasan7 benim bu 3 üncü gebeliğim üçünde de yaptırmadım çünkü yanılma payıda var hatta yakın bir tanığimın bebeğine down sendromu teşhisi koyulmuştu kzın hamileliği burnundan gelmişti bebek doğduğunda hiçbir sıkıntı yoktu gayeet sağlıklıydı yani tedavisi olmayan bir testi neden yaptırma gereği duyayım ki