Hanımlar kızımla dün 36+3 dük rutin kontrolde NST’de sancı çıktı fakat hissetmedim ( şöyle hissediyodum bebek toplanınca ağrı oluyodu ) bide bebek büyüdüğü için zaten hareketleri de canımı yakıyor şu sancı nasıl bişey hala araftayım gerçekten 🤷🏻♀️ Hemen acile indim ağrı kesici serum takıldı 2 tane sancımı durdurdular çok şükür NST temiz çıktı taburcu oldum 🙏 Şuanda 36+4 olduk evde bol bol dinleniyorum bizim kızı bekletiyoruz Allahın İzniyle , ama hala hangi sancıda doktora gitmem gerektiğini anlayamıyorum evham da yapmak istemiyorum sezaryen olucak bu arada 2′nci bide böyle serum yapıp kaç haftaya kadar bekletebildiler bebişleri , hemşireler doktorlar çok iyi ilgileniyor allah razı olsun , 38 veya 39 da zaten alıcaklar normalde 🤲🏻