Ebrliii Alerjik astım hastasıyım fixdual kullanıyordum daha önce 8 haftalık hamileyim hapşurmalarım günde 15-20 defa doktor mecbur bilatex e başlattı bu durumda olan var mı
Dilekcnkn Ebrliii benimde alerjik astımım var şu çok fazla hapşurğm yok ama yaz geldi başlayacak geçen sene çok kötü oluyordum gece uyanıyordum birden nefesim kesiliyordu şu an yok ilerleyen zamanlarda olursa naparık bilmiyorum atopik egzamada var off
Momlf Ebrliii bende de var aynı durum fakat kontrole gitmedim randevu almam lazım ilaç fayda etmedi mi?
Ebrliii Momlf fayda etti çok şükür ama 3 aydan önce vermek istemiyor göğüs hastalıkları doktoru kadın doğum mecbur verdi