ysfali06 ne güzel yazmışsınız birçok şeyimiz de aynı olmuş. Bebişimin karın çevresi bir hafta kadar geriden geliyordu, 37′de yetişti çok şükür. 37+5′te çatı muayenemde açılma yoktu benim. Şimdi 38+0 oldum, 38+1′de yine muayenem var suyu azalmış, hiç sancım yok, nişanım da gelmesi daha. Suni sancı ile gelecek sanırım benim civciv. İnşallah sağlıkla büyütün yavrunuzu, biz bekleyenler de sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 😊