Merhabalar son zamanlarda cok söylüyorum buralarda bilenler vardır. 36 haftalık hamileyim bebeğim 2 hafta geriden geliyor. Ben bunu cok kafama takarak hem cok sıkı besleniyorum hemde farklı bir doktora daha gittim bugün birde o ölçsün diye. 10 gün önce 2.250 olan kilosu bugün 2.100 çıktı 😒🥴 hangisi doğru hangisi yanlış kafam karıştı. 2.250 diyen yanlış mı ölçtü acaba daha mı küçük diye kendimi yiyip duruyorum gerçekten artık doğsun bu stres beni mahvetti. Anlamadım neye göre ölçülüyo bu kilo😪