Kızlar 33 haftalık hamileyim oğlum hemen hemen her gün hıçkırıyor bende çok net hissediyorum. Ritmik ritmik atıyor🐣 az önce okudum ciğerlerinin geliştiğini , anne karnında yemek yemeyi sevdiğini ve emme refleksinin kuvvetli olacağını söylüyor inşallah doğrudur😄 sizde hissediyormusunuzz hıçkırığını bebeğinizinn?