Minik1portakal ben ben beenn 🙈😂 kan gormeye dayanamam, cok canim tatlidir falan ama zorunlu seseryan yaptım 1 ay önce 🙈 spinal belden uyusturmali oldum. Bence hic panikleme igneyi zaten hissetmiyorsun, ilacin gidisini hafif hissediyorsun o kadar. Ama ben sanirim senin gibi biraz heycanli biri olduğum icin tansiyonum falan yukselmis olabilir, bebegi aldilar bana gosterdiler sonra bana sana sakinlestirici yapalim biraz uyu dediler bi 5 dakka falan uyudum sanirim 😂 ben kendimi iyi hissediyordum ama onlar kendi tercih etti sakinlestirici yapmayı 😊 sonrası da gerçekten cokda zor olmadi. İlk bir kac saat zorlayiciydi o kadar. Ama sezeryandan sonra gerçekten çok usuyorsunuz ona gore yaniniza kiyafet alin. Hep diyorlardi cok usuyorsun diye de ben bu kadarini tahmin etmemistim😂