Bussbus Arkadaşlar ben normalde 14 haftalık olduğumu zannediyordum veee doktorum bugün beni şaşırttı ve 16+6 günlük olduğumuzu öğrendik tabi ben şok şuan bebeğim bölümü 14 haftalık olarak ayarlı acaba nasıl düzeltebilirim 16 haftalık yapabilirim
Zelsonr Bussbus Peki nasıl 16+6 olmuş canım hani gelişimimi önde yoksa normal günü mü öyle. Bu arada ayarlara gir sanırım ordan son adet tarihini değiştirirsen düzelebilir pek fikrim yok ama
Birtane2307 Bussbus ayarlara girip son adet baslangic gununu ayarlamaniz lazim iki hafta geriye sarin simdiki tarihe denk getirirsiniz benimde bebegin gelisimi bir hafta onden gidiyor ben oyle yaptim
Denizyildizii Bussbus ultrasonda 16 hafta gözüktüyse düzenleme yapmana gerek yok çünkü o her hafta değişkenlik gösterir. Bu ay ileri gösterir birdahaki ay geri gösterir. Senin asıl haftan son adet tarihini girdiğinde gözükendir.
Gulsurmeli Bussbus Uygulamadan nasıl değiştiririm diye soruyorsunuz değil mi? Daha Fazla - Ayarlar-Bilgilerimi Düzenle kısmından değiştirebilirsiniz. :)
Albiina05 Bussbus bebek önden gidiyordur canım ama doğum için son adet tarihini baz alıyorlar. Benim mesela 2 hafta öndeydi ama son adet tarihime göre 37 hafta olmamı beklediler doğum için.
iclally0708 Bende de öyle olmuştu. 13 eylül olarak biliyordum. 4 eylül sonra 3 eylül oldu. Hâlâ 3 eylül olarak devam ediyoruz 😅
Sadu44 Bebek her kontrolde önden mi gidiyordu benim mesela 24 lere kadar 1-2 hafta önden gidince dr son adet tarihimi bir hafta öne aldı. Şimdilerde 3-4 hafta önden gider oldu. Bir iki kere büyük çıkınca değilde her sefer büyğk çıkınca öyle yapıyorlar