Momyhappy02 eğer gebeysen şuan bir kozmetik ürünü kullanman doğru olmaz hormonlardan dolayı zaten şuan kararmalar olur , doğumdan sonra nezaman adet olursan hormonların düzelmiş demektir , lazer lekeleri açıyor aksine herhangi bir karartma yapmıyor . Normal düzene geçtiğinde biodermanın leke kremi var baya etkili kullanabilirsin ben kullandım faydasını gördüm