-YildizTozu- Esra-sari gebelikte 2,5 altında olması istenir endokrinolojiye ya da dahiliyeye giderseniz ilaç başlatabilir bu ilk trimester için geçerli ikinci ve üçüncü trimesterde 3 ün altında olması gerekir
MeliSeliMelih Esra-sari benim 7 haftalıkken 4,5 du… ilaçla 2′lere düşürdük 7.aya kadar 2′lerdeydi ama 8.aya girince hatta dün kan verdim 3.26 olmuş ilaç dozumu artırdı doktorum ve zaten hamileliğin sonlarına doğru değer yükseliyormuş