Kayasbht hamileliğimi ilk öğrendiğim günden beri Fulya da özel bir kliniğe gidiyorum. Eşimin arkadaşı önerdi, çok iyi bir doktor diye. Sorunsuz bir gebeliğim var çok şükür. İstediğim saatte randevu alıp oraya gidebiliyor, beklemeden muayene oluyorum. Bu benim için çok kıymetli. Muayene ücreti 400 TL, detaylıya 1.000 verdik, doğumda 10.000 gibi bir tutar olacak. Durumum çok mu iyi? Bilmiyorum kime göre değerlendireceğimize bağlı ama çalışıyorum. İlk bebeğimiz ve eşim hiç bir şekilde kısmak istemiyor. Açıkçası şeker yüklemesini araştırmadım ve fiyatını da sormadım. Yaptırdıktan sonra ödeme anında öğrendik. Diğerlerinden pişmanlığım olmamıştı ama ilk defa bu test pahalı geldi. Tabi doktorum dedi dışarıda da yaptırabilirsin, ben istemedim. Bilseydim gerçekten yaptırırdım dışarıda. Dediğim gibi belki ikinci çocukta daha kısıtlı olacağım ama inanın ki çok rahatım. Doktoruma güveniyorum, çok güzel normal doğum yaptırdığını tanıdığım ve tesadüfen duyduğum kişiler var ve bu benim rahat bir hamilelik geçirmemi sağlıyor. Sizin gibi sorularla akrabalarımdan da çok duyuyorum, bu kadar uzun onlara anlatmamıştım. Ama ben keyifli bir 9 ay için +10 bin lira harcamaya varım. ❤️