Elfry Arkadaşlar 24+2 deyim ve 2 gün önce tansiyonum 14 9 a çıktı ben yaptıysak düşüremedik ve doktorum ilaca başlattı .gğnde 3 defa içiyorum .şimdilik sorun yok.tansiyonum 11 7 civarında .Ama benım psikolojim bozuldu sürekli tansiyonumu ölçüyorum .bebeğime birşey olcak diye cok korkuyorum .bu durumu yaşayan varmı acaba.
Zeynep_18 Elfry ara sıra tansiyon yüksekliği düşüklüğü olabiliyor canım,, benimde bi ara sürekli düşüyordu. Sürekli yükselme olursa doktora gitmelisin. Doktorum düşük tansiyon değil yüksek tansiyon sıkıntı demişti
Elfry Zeynep_18 2 gün önce 14 9 dan düşmeyince doktor alfamet verdi günde 3 defa içiyorum .şimdilik normalken döndü .tabi birde herşeyi tuzsuz yiyiyorum ve bol su içmeye çalışıyorum zor ama bebeğim sağlıkla gelsin de razıyım 🙏 sana da gecmıs olsun .İnşallah bebeklerimizi sağlıkla kucağımıza alırız🙏❤️