Merhaba ben gerekli olduğunu düşünmüyorum
20 haftalığız şuan 2 ve 3 lü tarama yaptırdım ama yapılan tek şey kan almak laboratuvara göndermek anneden alınan bi miktar kanla yapılan teste çok ta güvenilmiyor zaten doktorda diyor bu kesin sonuç değil diye
ha diğer ölçümleri boy kilo ense kalınlığı zaten bunları ultrason dan görüp söylüyor
Yinede siz bilirsiniz benım bi arkadaşım şeker yüklemesi bile yaptırmamıştı
**Allahım sağlıkla mutlulukla kucağımıza almayı nasıp etsin **