Esradygn size bir psikiyatrist videosu izleyip rahatlamanızı tavsiye edeceğim. Dr. İbrahim Bilgen. Evde terapi imkanı sunuyor sorununuzun psikolojik olduğu belli mutsuzsunuz çünkü. Hamileliği ilk öğrendiğimde bende de oldu. Doktor videoları sayesinde düzeldim ben. Kaygıyı yenmek için videoları ve uygulamalarına güveniyorum kendisi de diyor zaten %100 çözüm diye. Bir link vardı onu bulabilirsem size atacağım. Kaygınızla baş etme yolu olarak kaygınızı yanınızda taşıyacağınız bir nesneye aktarmanızı ve 1 hafta boyunca onu taşımanızı söylüyor, tekrar anksiyete mi gelecek? acaba yine uyuyamayacak mıyım, ne kadar daha mutsuz olacam, ya hastalanırsam? Ya bebeğe bişey olursa korkuları vs vs.. %100 geçecek dedi ve bir kaç gün sonra iyiydim. Kaygıdan bilhassa bu beklenti anksiyetesinden kaçmamak ve yüzleşmek gerektiğini, onun bizi korumak için ortaya çıkan bir duygu olduğunu anlayıp kabul etmemiz gerektiğini anlatıyor. Ama doktorun ağzından dinleyin rahatlarsınız buradan pek etkili olmaz.