SutlacimiYedimmiBen Ozgeduha son bir bucuk ay kendimi cok sismis ve yorgun hissediyorum aldigimda toplasan 5kilo etmez
Zezeeeyyldrm Ozgeduha 13+2 olduk bulanti gecmedi hala bu hafta sanki kasik agrilarimda geri gelmis gibi
Ozgeduha Siibeell Olsun oda nazar boncugumuz olsun benim karnım çatlak 🙂🙂 bebişlerimiz sağlıklı olsunlar 🌸🌸🌸
H-Tass Benim yatarak geçiyor maalesef rahim incelmiş 28+2deyim doktorum sadece wc ye kalkalkacaksın dedi kritik haftalardaymışım bebeği içerde tutmaya çalışacağız bundan sonra açılma başlar dedi😔