Damlahtp Kızşar merhaba 37 haftalık hamileyim nasıl anlatsam böle boğazımdan acı su kayıyor sanki aşağı doğru böle bir covvid belirtisi olabilirmi tat koku iştahım var sadece bu booğazım bir yardım edebilirmisiniz ateşimde yok acaba psikolojikmi
Beyzan Damlahtp arkadaş çok güzel yazmış herkesin belirtisi farklı. Sizin kapmis olma ihtimaliniz var mı esiniz ya da siz riskli bir ortamda mı bulundunuz. Şimdi mevsim grip mevsimi herkes hasta yani üşütme de olabilir inşallah öyledir
Sadu44 Hepside olabilir inanın çevremde 6 kişi aynı anda kovid olduk hepimizin semptomları farklıydı biz temaslı oldugumuz için tedt hemen yaptırdık sizin temasınız var mı? İnşallah psikolojiktir
Damlahtp Sadu44 hyr temaslı değilim ama eşim askeri personel acabamı diye bi düşündüm 🤷🏼♀️sadece sormamın sebebi acaba acı mide suyu genzime vıruyor onumu farkedemiyorum diye yoksa herkes çok farklı bilmez olurmuyum hiç
Damlahtp Beyzan inş öyledir yoksa haftamdan dolayo acı mide suyu acaba genzime vuruyor onumu ayırt edemiyorum diye yoksa herkeste farklı bilmez olurmuyum hiç😓
Sadu44 Damlahtp muhtmelen öyledir son haftalarda midemiz çok rahatsız oluyor yinede kendinizi gözlemleyin benim 3 gün hastamıyım değilmiyim diyerek geçti sonra temaslı oldugumuzu öğrenince test vermiştim
Beyzan Damlahtp bence ol reflü olabilir çünkü bebek büyüdü baya mideye baskı yapıyor olabilir. İnşallah iyi düşünelim iyi olsun 🌸