Nurcaa Arkadaşlar bugün sarımsı yeşilimsi kokusuz sümüksü akıntı geldi enfeksiyon desem yanma vs yok son zamanlarda yalancı sancı dedikleri şey oluyor dünden beri biraz daha ağır geçiyor karnım sertleşiyor nişan falan mı ? Yoksa basit bi enfeksiyon mudur ?
Bsmlh Nurcaa benımde aynıydı dr cagırdı amnioşur yaptı enfeksiyon dedi geçen sancım çıkmıştı nst ilaç başlamıştı bugun cıkmadı elhamdulillah 🤲 şimdi geldim doktordan benımde yanma yok daha idrar testi berelı 3 gün oldu bişi yoktu
Dilaraturan56 Normal akinti gebelikten dolayi nisan kanli oluyor ve son haftalarda geliyor ben de senin gibi sanip defalarca hastaneye gitmistim hemsireler demisti normal diye
Nurcaa Dilaraturan56 biraz önce açılan başka bir postta aynı şikayetlere nişan dedikleri için aşırı korktum 🤦🏼♀️