Umudunannesi 6+6 günlük gebeyim bugün ilk defa Dr a gittik kese var ama henüz kalp atışı yok dediler. Haftaya kadar bekleyelim eğer kalp atışı olmazsa kürtaj denildi. Yıkıldım üzüntüden. Başına gelen var mı. Nolur duanızı eksik etmeyin evladıma kavuşayım
Haticeerez Umudunannesi lütfen stres yapmayın bende 6 haftalıkken gittiğimde kese vardı ama bebek yoktu ve kalp atışı için çok erken sonra 10 haftalıkken gittiğimde hem bebeğimi gördüm hemde kalbini duyduk çok şükür
Elif5361 Umudunannesi Henüz çok erken duyulabilir duyulmayadabilir geç döllenme de olmuş olabilir 8+3 de duydum ben inşallah sizde sabırla bekleyin 9. Haftaya kadar duyan da var başka bi doktora gözükün derim
Linam6868 Umudunannesi insaAllah duyarsınız 8 haftaya kadar duyulmaya biliyor ben öyle biliyorum Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin insaAllah
Mavi34 Umudunannesi canım 6+5de devlet hastanesinde karından baktı kalp atışı yok cok ufak 1 hafta bekle dediler. Ertesi gün 6+6 da özelde vajinal usg de kalp atışını dinledik. Ilkan varsa ozelde baktır 1 hafta o korkuyla gecmez
Umudunannesi Haticeerez hayatımda böyle bir korku üzüntü yaşadığımı hatırlamıyorum. Nasıl dayandınız 10.haftaya kadar😪 ya haftaya da görünmezse ben ne yaparım nasıl dayanırım rabbime sığınıyorum
Sumc Bir çok doktor kalp atışı için 8. Haftadan önce çağırmıyor bile. Daha kesesi yeni oluşmuş bebeğin nasıl kalp atışını duyacakki. Bence gerek yere sizi telaşlandırmış. Kendinizi üzmeyin. Geç döllenme olabilir. Bebek oluşmamış olabilir
Haticeerez Umudunannesi ben hep verende allah alanda allah bizim içinde çocuğumuz içinde ne hayırlı ise o olsun diye düşündüm ve içimi hep ferah tuttum :) sizde öyle yapın stresten uzak durun stres yapmamaniz heleki bu haftalarda çok önemli 🙏
Elif5361 Umudunannesi Çok erken olabilir geç döllenmiş olabilir bence bekleyin zor ama hamileliğin her evresi bekliyorsun ve korkuyorsun ister 6 Haftalık ol ister 26 😊iyi haberler alırsınız inşallah
Umudunannesi Mavi34 ilk özel e gittik sonra kadın doğum hastanesine gittik. Özelde normal usg bakıldı devlette vajinal bakıldı. Maalesef sonuç aynı 😪
Sumc Umudunannesi bence değil doktorum bana 8. Haftadan önce kalp atışı için gelme demişti. 8i de geçirebilirsin kesin duyalım demişti
NAZ2333 Umudunannesi canm zaten ilk kese sonra bebek olusuyo 6haftalikti kese gorundugunde 1 hafta sonra gel kalp atisina bebege bakalm dedi 7.haftamda gittim yeni olusmustu daha minik icini ferah tut allah buyuk
Umudunannesi Elif5361 iyi olduğunu bildikten sonra keyifle beklenir ama bu şekilde her saniye eziyet okuyor bana
Denizinnannesii Umudunannesi Canım bende 8 haftalıkken duydum banada 6 haftalık gittiğimde böyle demişlerdi şimdi kucağımda 50 günlük oldu bile sen kendini sakın üzme unutma senin yaşadığın her duyguyu bebeğinde hisseder bol dua et benimde dualarım seninle ❤️
Mavi34 Umudunannesi o zaman dua edelim.insallah rabbim bebeğine can verson nefesnversin sende o canim sesini duy insallah
nurdanmerveyesilirmak Umudunannesi hic telaş yapma canim vajinal ultrasonda benimde 6. Haftada bir sey duyulmadı sonraki hafta gittiğimde duyuldu ve beni doktorum böyle panik etmemişti haftaya duymazsak alıcaz falan dememişti.
balbocegim27 Umudunannesi canım ben 7+2 de gittim karnından baktılar ne kalp atışı ne de kese hiçbirşey görünmüyor du 11 gün sonra gittiğimde herşey yolundaydı umutsuzluğa kapılma geç döllenme olabilir