Kbrasc Merhabalar çatlatma iğnesi 9.günde beta hcg 14.42 çıktı sizce düşer mi? Böyle olup sonrasında yükselen varmı
Umutduru Kbrasc Canim ben de cumartesi gunu vuruldum iğneyi.Kan vermeyi düşünüyordum ama ignenin etkisi daha geçmez.Geçen ay iğnenun 12.gunü test yaomiştim çift çizguyi gordum ama ignenin etkisindeymiş adet oldum sonra
bigunanneolucak Kbrasc ben 8.günde kan vermiştim ama sıfırdı iğnenin etkiside olabilir, olmayadabilir. Bekleyip iki gün sonra tekrarlamalısın🤗
Kbrasc bigunanneolucak hayır hastanede çalışmama rağmen cesaret edemedim iğneyi yaptığımız günü sayarsak yarın 13.gün idrar testi yapayım varsa çıkar belki dedim ana etkisi sürüyor olabilir mi acaba?
Kbrasc bigunanneolucak bide sürekli gazım var ve tuvalete sık gitmeye başladım ama psikolojiktir diye üzerinde durmuyorum