Dmllll kac haftaliksin canm mutlaka yaptir ne sana ne de bebege bi zarari yok yaptirmayip sekerinin oldugunu bilmesen o zarar allah korusun ben 26.haftamda yaptirdim yuksek cikti hemen kendimce onlem aldim 27.haftamda kontrole gittim ordan endokrik diyetisyen derken diyet verdi seker olcum cihazi aldim 3 gun icinde duzene girdi cok sukur 28.haftamda gittigimde de doktorumda endokrin ve diyetisyen doktoruda sonuclari cok iyi gordu simdi 30+4olduk 8nisanda kontrolm var bi de benim suyumda fazlaydi bebegim 1 hafta onden gidiyodu suyum iyo bebegim haftasini yakaladi cok sukur