Sadece_anne Kızlar gecen gün post açmıştım beta değerini görmedim diye simdi e nabiza düşmüş gördüm 817 çıkmış. Kese hem alttan hem üstten görünmedi normal mi?
Elif5361 Sadece_anne Değeriniz yüksek çıkmış önemli olan 2 günde 2 Kat artmış olması isterseniz yenileyin kese gözükmemesi çok normal henüz çok yeni 3000 küsür de kese gözükebiliyor
10Seher10 Sadece_anne bende de gözükmemişti. Kilolu olduğum için 1307 değerimden sonra özeldeki doktor alttan muayene yaparak hem keseyi hem bebeği gördü. Kilonun etkisi olduğunu de belirtti
Lalihhhh Sadece_anne normal mi bilmem ama benimde 900 lerde cikmisti biraz 1 hafta daha bekleyip öyle gel demişti doktor çünkü o vakit kese gözükmedi gebelik var ama kese daha erken gözükmeye demişti
Lalihhhh Sadece_anne Alttan gözükmesi için de erken o değer ☺️ 3 haftalik hamile olduğumu öğrenmiş biri olarak söylüyorum daha da yükselmesi gerekiyor , anlıyorum heyecanınızı inanin keseyi görmeyi ve kalp atışını duymayı beklemek çok uzun gelmişti bana da
Sadece_anne Lalihhhh Bana da dedi ki bir şey görüyorum ama tam olarak kese diyemiyorum kanamada olabilir kesede dedi. Ager kanama olursa acile git dedi elhamdülillah kanama olmadı bende muhtemelen kese diyorum inşallah yani.