Merhaba güzel anneler sizlere bi sorum olacak, eltim tüp bebek tedavisi gördü ve cuma günü testi pozitif çıktı ilk beta hcg değeri 58 falan çıkmıştı 3 gün sorma tekrar yaptırdığında sadece 83 çıkmış sanırım. Normalde çarşamba yine gitmesi gerekiyordu kan testine ama bilerek yarına kadar beklemeyi tercih etti. Sizce bu değer normalmi yada dahası yüksek olması gerekiyordu?