ftmbcr Merhaba arkadaşları, doğum ve kontroller için Koru hastanesi Çukurambar şubesine gitmeyi düşünüyorum. İpek Ulu doktoru duydum, kendisinin hastası olan ya da o hastanede başka doktora giden arkadaşlar var mı?
Melike ftmbcr Merhaba ben Zahide Küçük e gitmeyi düşünüyordum fakat bakmıyormuş o attık kadın doğuma özlem bayramoğlu’na gidiyorum. Henüz 2 kere gördüm ama enerjisi yüksek ben memnun kaldım ilk gördüğümde
ftmbcr Melike evet zahide hanım artık almıyo. Ben de ipek hanıma gidiyorum. İki defa gittim şu an için bende memnunum bakalım
ftmbcr mhndshnm 10 muayene gerekli tetkikler, normal ya da sezaryen doğum, 1 gece refakatçili kalış 8500 tl