mavsnz38_ henüz bebeğim doğmadı ancak yastık sakıncalı olduğu için yastık kullanmayacağım. İskelet sistemi ve birçok şey tam gelişmemiş olduğu için doktorlar pek önermiyor. Tüm detayları öncesinde okumuştum bununla ilgili ama uzun zaman oldu hatırlayamıyorum , internetten uzmanlardan araştırırsanız ne kadar sakıncalı olduğunu görebilirsiniz