Ayfer__22 Ediz101019 Bence değişmez yani eğer öyle bir ihtimal olsaydı doktorunuz çokta emin bir sekilde söylemezdi 🙏🏻🌸 Sağlıkla gelsin kızçeniz
Senmerve Ediz101019 çok emşn konuşmuş için rahat etsin istiyosan naşka doltorada git ben ilk gebeliğimde 3 doktora gitmiştim cinsiyet için
Ediz101019 Sadece_anne çıkntı var gibi demişti başta doktorumuz .bugün yüzde 90 kız dedi .1yüzde yüz diyemiyorum bacağını açmadı dedi
Ediz101019 Senmerve 2haftadır gidiyorum hep poposu havada ve bacakları kapalı pozisyonda. Görmeye çalıştım dedi yüzde 90 kız dedi
Senmerve Ediz101019 inşllha 2 hafta sonra gittiğimde bemde öğrenirşm inşallah benimde kızım olur şimdi 13+3 üm oğlumdwyken 16 da öğrenmiştim