Umudumbitmedi yaş 35 olunca ,2 ikiz bebeği kaybedince karnında kalpleri durunca tüp bebek bunlar ve birde normal şekilde kalbi durunca diğer bebeğinin şimdi ki tüp bebekte de aynı şekilde olacak diye doktorun söylüyorsa maalesef ister istemez umutlu olamıyorsun.O her kont e gidişinde bir ohhh diyemiyorsun.Kayıplar büyük ve arka arkaya olunca insan maalesef tedirgin bir şekilde bekliyor