Zelsonr ZehraMelek Rabbim bir sancıda kurtarsın inşallah canım,kız kardesimde şuan 5cm açıklığı var ama bebeğin kalp atışı yavaş olduğu için doğumu başlatamiyor doktor. sende dar yerdesin duan et nolur canım. Benim duam hepinize🤲🤲🤲🤲
ZehraMelek Aleweliz 39+0 kontrole diye geldim açıklık2 cm di plesenta da kireçlenme olmuş suyu da azalmış Eve yollamadı riskli dedi suni verdiler yeni başlıyor sancılarım inş çok şiddetli olmaz çok korkuyorum
WmonallissA ZehraMelek inşallah çok zorlanmazsınız, ben hiç zorlanmamıştım, normal adetim daha ağrılı oluyordu, Allah yardımcın olsun inşallah🙏🏻
Aysunduruu ZehraMelek ayy kıyamam yaa rabbim cok cektirmeden sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 😊🙏
Mhrbnbz_1 ZehraMelek rabbimin izniyle insallah gecer sadce dua edin insallah bir an once bir avazda dogurmayi yavruna kavusmayi nasip etsin
ZehraMelek Sağolun kızlar 21:30 da doğurdum biraz zor oldu ama çok şükür iyim şimdi bebeğin biraz solunum sıkıntısı var küveze aldılar inşallah çabuk toparlar
Mervee26 ZehraMelek sağlıkla büyütün inşallah bebeğinizi. Ben de birkaç güne doğuracağım inşallah şu an 38+0 ve kireçlenme, şu azalması bizde de var. Haftası iyiymiş aslında neden solunum sıkıntısı oldu bir şey dediler mi?
Zelsonr ZehraMelek canım kız kardesim de 19.30 da doğum yaptı. İkinizin de gözü aydın şükür hamdolsun atlattiniz. Darısı bize olsun inşallah 🤗💜
ZehraMelek Mervee26 3 300 demişti doktorum kilosuna ama yanılmış 4 290 doğdu oyusden zorlandım baya çıkarken ondan oldu
Mervee26 ZehraMelek nasıl bu kadar yanılmış doktor ya şaka gibi. Neyse sağlıkla evinize de götürün inşallah bebeğinizi 💕