Merhaba bugün 39 hafta oldu muanem vardı 40 a kadar beklıycez gelmezse alıcam doguma demıstı bugünde bebegin kilosu 3700 olmuş haftaya kadar beklersek dogum baslamazsa doğuramazsın cok zor olur dedı bu cumartesı suni sancı verıp bekleyelim acılma olmazsa sezeryana alırız dedı çatı muanesı yapacaktı Ogün bakalım dedı onada cok kafam karısı ikiside benı korkutuyo böyle benım gıbı olan varmı