Semakrr Kızlar şimdi doktordan çıktım tam 22 haftalığım bebeğimin boyuna 21 cm dedi sizce kısa mı sizin kaçtı 😊
34_21_23 Semakrr genetik özelliklerle alakalı canım anne baba uzundur bebekte uzun olur kısadır bebekte kısa olur. Burda kimse sana uzun veya kısa diyemez Doktor haftasıyla uyumlu dediyse mesele bitmiştir
Minikbebek25 Semakrr biz 20.haftadayiz kilo boy söyledi ama doktorum bizim için bunlar 30.haftadan sonra daha net ve bellidir şimdilik haftasıyla uyumlu sorun yok dedi
nurdane3504 Semakrr bende detaylı ultrasona girdiğimde 20 haftalıktı sanırım 21 demişti boyuna gayet iyi demişti normalde bence de