Ozlemm35 Merhabalar acaba sağlık ocağı progestan yazabiliyor mu yoksa illa kendi doktoruma mı gitmem gerekiyor. Çalışıyorum ve 2 hafta sonra muayenem : ama kullanmam lazım düşük tehlikem var :/ hastanem birazcık uzak ..