senaakcay 6+2 oluyoruz yarın ve yarın kalp atışı duymaya gidicez inşallah sizce kalp atışı duyulur mu yarın diğer gebeliğim boş gebelikti çok korkuyorum doktor bu hafta duyamazsak diğer hafta duyarız dedi çok korkuyorum ya
Dilekcnkn senaakcay bende 6+1 de duydum daha 1-2 gündür atmaya başladı dedi doktorum ☺️ İnşallah sende duyarsın