Minnakhamis ben aldım 1 senedir öyle duruyo çocugımda dokunmuyo süs gibi dueuyo odasında herseye saldıran çocuk ona dokınmuyo buzaman kadsr tıkamakda aklıma hiç helmemişti diğer ayılarını falan makinaya attım ama makinaya ataraan bişey olmaz bence 30 c° de em iyisi bende atayom onu tıkamak hiç akla gelmiyo