ssatikaakas03111 canım gebelikte ilk 3 ay içerisinde olusan lekelenmeler ve kanamalar düşük tehlikesinden dolayı olur sen ni dpltora git agrın olmasa da git önemli benim 2. Gebeliğimdede oldu 13 haftslık olasıya kadar dikkat et torma kendşni fazla ayakta kalma evini fazla süpürme ayakra kalman yorulman agrılara kasılmalara neden olur kasılmalarda kanamaya sebep. Olur bu 2. Gebeliğimde gwve yattım hiç yorulmadım bi işte yapmadım sadece oğluma oyun oynattım gün boyu gece yattım sabaha karsı hafif ağrıyla uyandım ve şekelenmem vardı 5 kurus büyüklüğü kadardı o sabahda hastanede randevum vardı doktor rahim duvarı arkasında hafif kanaman bar ondan lekelenmen desi düşük tehliken var ahır kaldırma yorulma dedi