Berdemal bende salı gunü uzun yola çıktım 10saatlık yola ayaklarım davul gibi oldu iiyice şişti perişan oldum doktorumdan onay almıştım ama kötü oldum yinede dönüştede uçakla geliyim dedim uçaktan korkmamama ragmen korkudan zor geldim hava basıncından dolayı 31haftalıgım buarada. Tabi sizin yolculugunuz nasıl gecer bilmem ama benimki zor oldu..