123alpseda benden 4 hafta ileride olan arkadaşım geçen ay 36 haftalıkken doğum yaptı ama bebeğinin kalbi yavaşladığı ve kilo alımı, gelişimi 32.haftasında doğduğu için doğum yapmak zorunda kaldı. Bebek 1900 gram doğdu 5 gün küvezde kaldı ama şuan kırkı çıktı bile maşallah gelişti kilosu da iyi gayet sağlıklı. Bir arkadaşımda 2 ay önce 37.haftasına girdiğinde yani yine 36.haftasına yakın doğum yaptı, hastaneye kontrole diye gitti 6 cm açıklığı olduğu anlaşıldı sancısını hissetmemiş bir iki saat içinde doğum yaptı ve kilosu sağlığı herşeyi gayet iyiydi bebişin de anneninde. Şimdi 2 aylık oldu bebiş çok tatlı🙈 Yani demem o ki bebeğinizin kilosu ve gelişimi iyiyse hiç endişe etmenize gerek yok, bebekler canları ne zaman isterse o zaman geliyorlar dünyaya 🤷🏻♀️ Allah hepimize hayırlı ve sağlıklı doğumlar nasip etsin inşallah ❤️🙏🏼