SusamTanecigi aynı yastayiz bende 27 yaşındayım,bizim azosperm i sorunumuz onunla uğraşıyoruz yani maddiyat olmadığı için üniversitesi Hastanesi’ne gidiyiruz orasida tam bir rezillik ilgi alaka yok ne bileyim Rabbim hakkimizdakini hayırlı eyleyip tez vakitte uğraştırma dan nasip etsin adaklarimiz var hamile olunca nasip olursa 4 ayda bı adam doğum yapınca bir adak keseceğiz