SudeSelennnn bende su an 33. Haftadayım kendimi gayet iyi hissediyordum geçen hafta kontrole gittiğimde bir sorunum yoktu ama bebek dönmüştü 30.haftada. Rahim ağzı kısalığı oluşmuş bu yüzden erken doğum riski var dedi doktorum ciğer geliştirici yaptırdım ve kasılma engelleyici bir ilac kullanıyorum. Hareketlerimi kısıtladım yatıyorum genelde.