Guneyinannesi1 Kızlar 12mart adet baslangicimdi 16sinda bitti… 28 martta yumurtlamayi gördüm 29u çatlama… 24-30 mart arasi hergun ilişkiye girdim bundan sonra tekrardan ilişkiye girmem şartmi adete kadar?
Kaderkzlelma Guneyinannesi1 benim 8 mart. Adetim Di bitti 19 da ilişki oldu 25 de oldu yani 2 kez oldu ama galiba hamileyim gögsüm cok agrıyor yani cok yapmakla degil tutması onemli ben 30 dk kalmıyorum ki akmasın diye
Umutduru Guneyinannesi1 Canım yumurtlama ve onvesinde ve sonrasindaki önemli günleri değerlendirmişsin insallah güzel sonuclar alirsın.Hergun girmeye gerek kalmiyormuş doktorum öyle söylemişti.
Merve-akblt Umutduru Guneyinannesi1 doktorum birer gün arayla ilişkiye girin dedi spermlerin dinlenmesi lazım dedi aklında bulunsun😉 inşallah tutmuştur 🤗🤲🏻