ayset73 inş sıkıntı olmaz, ben yaptıktan sonra okudum, bazıları rahimde büzüşme yapar demişlerdi, yapanlardan biri dediği için, istersen bunu dikkate al, sıkıntı olmasın.
Ben dr a gitmedim böyle bi şey bende yaptı mı cevabını bilmiyorum.
Sen kaç aydır deniyorsun?