aysetrmz merhaba anneler 5 nisana doktorum gün verdi ama ben çok kötü üşütmüşüm ne yapicam acile mi gitsem ?bu halimi doktor görse erteler mi? ne olur cevap verin eşimin işten gelmesini bekliyorum çok rahatszm
SudeSelennnn aysetrmz Çok geçmiş olsun doğal yollarla iyileşmeye bakın acile gitseniz bile verilecek bir ilaç yok. Kendinizi sıcak tutun. Bol bol meyve tüketin. Sicak şeyler icin. Rabbim şifa versin en kısa zamanda. Hayırlısıyla sağlıklica kucağınıza alırsınız insallah bebeğinizi
Gulsah91 aysetrmz bende yarın sezaryen olucam üç gündür nezle oldum ıhlamur bol c vitamini uyku ılık duş alarak atlatmaya çalıştım hafif etkisi var hala ama erteleyeceklerini sanmıyorum sizin vaktiniz var daha ilaç tedavisi vermiyolar zaten kendinize iyi bakın bir an önce iyileşin geçmiş olsun inş
SudeSelennnn aysetrmz ilaçsız serum takıyolarlar onunda pek faydası olacağını sanmıyorum aciller evden daha tehlikeli bence evde dinlenmeye ve iyileşiyileşmeye bakmalisin