Umay6060 Merhaba kızlar randevu olmadığı için 2 hafta doktora geç muayene gitsem sorun olur mu 32 haftalığım
Gulsah91 Umay6060 normal giden bi gebeliğiniz varsa tam da 34 te nstye almaya başlıyorlar eğer sıkıntınız yoksa hareketleri de normalse bi sorun olmaz inşallah🌸
Seher112 Umay6060 bende geç gittim hareketleri iyiydi bebeğimin şükür bir sorun olmadı kendinizi takip edin ama